2011. május 15., vasárnap

Part1.

Csoki! :)

Itt az első rész… Ha van kedvetek, komizzatok! :)
Egy kérdés: Csináljak chat-et vagy felesleges?
Cupák pupákok! :)


Good Girl gone Bad

London, 2011. Március 6. Vasárnap

„Újabb gazdag lány a rossz úton” –ilyen és ehhez hasonló szalagcímekkel ellátott újságok borították apám asztalát. Néma csendben ültem előtte, mert pontosan tudtam, hogy tegnap túl messzire mentem…
„Bulik, pasik, drogok?! Vajon meddig tűri még Mr. Ecclestone a legkisebb lánya kicsapongásait?” –olvasta fel apu a következő kezébe kerülő szennylap címlapján szereplő sorokat majd pár pillanat múlva a földhöz vágta.
- Eszednél vagy? Hogy lehetsz ennyire felelőtlen? –emelte meg a hangját, mire én csak vállat vontam. –Mit csináljak veled? Mond meg, mit? – ismét vállat rántottam.
- Nem tudom apu, de ha lehet, gyorsan találd ki, mert dolgom volna. – szólaltam meg valamivel később.
- Kendra ne szemtelenkedj!
- Én? –kérdeztem ártatlanul. - A világért sem, de tudod az idő pénz szóval…
- Mi ilyen fontos? Hová sietsz?
- Először is az ágyba, mert hasogat a fejem aztán vásárolni megyünk Brittel.
- Mégis miből?
- A bankszámlámon lévő pénzből.
- Tényleg? És hogy?
- Mi az, hogy: hogy? Kocsival. Hitelkártyával.
- Amit befagyasztattam?
- Most azért, mert kicsit többet ittam, mint kellet volna és értem kellett jönnöd?
- Kicsit? Jó tudni, hogy neked ez a kicsi.
- De apuci…
- Nincs apuci. Hazudtál nekem és kellemetlen helyzetbe keverted nem csak magad, az egész családot.
- Persze, mert ha elmondom, hogy bulizni megyek, nem engedsz el.
- Csodálkozol? Lassan egy hónapja olyan vagy, mint, aki megőrült. Májusban érettségizel és ahelyett, hogy tanulnál, bulizol, vásárolgatsz… a többiről nem is beszélve. És miért? Megéri tönkretenni az életed egy gimis szerelem miatt?
- Apu, ebbe ne szólj bele! –szótagoltam a mondatot, miközben felálltam a fotelból. – Az én életem nem pedig a tiéd, felnőtt vagyok, és azt csinálok, amit akarok! –siettem ki az ajtón.
- Vettem észre, a tegnapi viselkedésed pont arra utal, hogy tudatos felnőtt lett belőled. – jött utánam.
- Olyan vagyok amilyenné neveltetek. –vágtam vissza majd durcásan a szobámba robogtam. Az ajtóm hatalmas csattanással zárult mögöttem, jelezvén, hogy senkivel nem óhajtok tárgyalni.
- Ne csapkodj! – üvöltött be Tamara.
- Kussolj! –ordítottam vissza. Megkerestem a hifim távirányítóját és bömböltetni kezdtem a kedvenc számaimat.
- Lehalkítanád?! –rontott be hozzám, kedves testvérem.
- Kitakarodnál a szobámból?!
- Hogy beszélsz velem?
- Ahogy megérdemled. –kikeltem az ágyból és tolni kezdtem őt a folyosó felé.
- Mekkora egy bunkó vagy!- rázta meg a fejét már a szobámon kívül.
- Na, ezt nézd mekkora! –csaptam be az ajtót előtte, de most automatikusan be is zártam. Újra az ágyra telepedtem, bevettem egy fejfájás csillapítót illetve egy gyenge altatót és a plafont kezdtem bámulni. Néhány perc múlva a hálóm elcsendesült. Pontosan tudtam, hogy mi történt, mert nem az első eset, hogy egy gombnyomással áramtalanították a „birodalmam”.
- Igazán jófejek vagytok! –kiabáltam ki. Már nem volt energiám ezen mérgelődni. Kezdtem érezni, hogy egyre fáradtabb vagyok…




A telefonom fülsüketítően hangos csörgésére keltem.
- Igen? – szóltam bele még számomra is meglepően rekedten.
- Baj van babu? – kérdezte ijedten barátnőm.
- Szia Brit. Nincs, csak aludtam. Vagyis tudod, a szokásos… a család ki van rám bukva, de apu úgyse haragszik sokáig.
- Akkor nem megyünk este sehova?
- Nem. De ha van kedved, gyere át.
- Apud megengedi?
- Nem tudom, de ha már itt leszel, úgyse küld el. –mosolyogtam a tényen.
- Jó akkor összekészülök és megyek.
- Szóval három óra múlva itt vagy… - kacagtam fel. Na, nem azért három óra, mert olyan messze lakik, csupán a drágám maximalista és neki minimum két óra az összekészülök dolog.
- Ne szemétkedj!
- Miért nem igaz? Rád mindig várni kell. Mindig, mindenhonnan késünk.
- Nem mindig miattam. –háborodott fel.
- De igen! A legtöbb esetben. - tettem hozzá.
- Ohh, mert pont te vagy a pontosság mintaképe.
- Azt nem mondtam, de nálad jobban ismerem az órát.
- Jól van, most ott leszek nálad 1óra múlva.
- Aha… azt megnézem. Amúgy mennyi most az idő?
- 5óra múlt néhány perccel.
- Oké. Leteszem, hogy legyen esélyed még ma ideérni.
- De buzi vagy!
- Tudtam, hogy ezt fogod mondani. – nevettem fel.
- Szeretlek.
- Én is téged. Ciaó. – nyomtam ki.
Még egy ideig az ágyon hemperegtem, majd a hasam korgására elindultam a konyhába valami nasiért.

Teljes csend volt a házban. Utáltam ilyen óriási lakásban élni. Na, nem azért, mert a konyha olyan messze volt, hanem mert mindenki könnyedén elbújhatott a saját gondolataival a szobájába vagy egyéb helyekre. Nem mondom, hogy ez soha nem jó, de hiányzik az a család, akik egykor voltunk. Hiányoznak a közös vacsorák, a sok nevetés, a nyaralások… Minden, ami egy boldog családot jellemez. Közben leértem a célul kitűzött helyre. Elővettem egy tálkát, beleszórtam egy adag gabonapelyhet majd kivettem a hűtőből a tejet és feláztattam a kis golyókat. Épp az első falatot emeltem a számhoz, mikor anyu mellém sétált.
- Talán valami normálisát kéne enned. Ettől csak a feneked nő. – letettem a tálat és a mozdulattal a mosogató felé löktem. Nagyon csörömpölve zuhant a tálcába, amire természetesen Rosa, a házvezetőnőnk is megjelent.
- Segíthetek valamit asszonyom? – fordult illedelmesen anyám felé.
- Nem. Majd Kendra feltakarítja. –nézett rám jelentőségteljesen majd magunkra hagyott minket. A mosogatóba nyúltam és a porcelán darabokat kezdtem idegesen összeszedni.
- Candy, drágám vigyázz innen. Majd én megcsinálom. – tolt arrébb Ros.
- Köszönöm. – nyomtam egy puszit az arcára.
- Ülj le! Mindjárt befejezem ezt és csinálok neked valami finomat.
- Nem kell. Már nem vagyok éhes. – húztam el a szám és a szobámba indultam. Útközben elhaladtam apu dolgozószobája előtt, hirtelen ötlettől vezérelve bekopogtam.
- Szabad! – az engedélyre besétáltam és leültem az ablakhoz. – Lehiggadtál? – kérdezte percekkel később. Rámosolyogtam.
- És te? -kérdeztem vissza.
- Nem könnyű veled.
- Tudom.
- Nem lehetne, hogy visszakapjam azt a kislányt, akit másfél éve kiküldtem Amerikába? – nem válaszoltam. – Nem? –megráztam a fejem. – Sejtettem, hogy ez lesz a válasz.
- Átjön Britt. – tereltem el a témát.
- Renden, de ne maradjatok fent sokáig. Holnap iskola.
- Tudom, nem vagyok már gyerek… - álltam fel.
- Pedig néha olyan jó lenne.
- Sajnálom. – mondtam már a csukott ajtónak dőlve.

Rosa

13 megjegyzés:

  1. 1. rész *-*
    erre vártaam :DDDDD
    Qwa jóó lett. :$$ Az eleje nagyon tetszik, tök ötltetes szerintem ... :DD
    SIESS A FOLYTIVAL *.*

    Angel

    VálaszTörlés
  2. aj de jó :) már most biztos h olvasni fogom :)
    Anna.

    VálaszTörlés
  3. Na ezt is megértem.. :) Olyan fura még ez az új stílus, hozzá kell szoknom..és nehéz veled összehozni..mármint a főszereplő ebben a történetben egyelőre nem te vagy :D Ja persze, Kendra az :D
    Egyébként tetszik, várom a történéseket, mi fog ebből kisülni:)))
    Kendra így hirtelen kicsit elkényeztetett hüpi-nek tűnik, már bocsi :p Picit hasonlít arra a csajra, akinek nem jut eszembe a neve, de Tri egyik kedvence volt, asszem, és talán Kelemen Annás, csak nem magyar..ebből most tudod?:D
    Törd a fejed, várom a folytatást, puszillak:))

    VálaszTörlés
  4. Paris Hiltonra gondolsz??? :D xD
    Hát majd kiderül, egy biztos ő sokkal összetettem személyiség lesz, és egyébként ez is én vagyok, csak egy picit eltúlozva...:) Nekem is szokni kell még és ezért valószínűleg a történet előrehaladtával egyre jobb lesz a sztori(Bele kell jönnöm) Egyébként örülök, ha azt érzed, hogy elkényeztetett,mert ez volt a cél :D De majd meglátjátok,hogy a viselkedésének oka van. :D
    Köszönöm a komikat lányok!
    Puszii
    Spicy*.*

    VálaszTörlés
  5. Hát drága kicsi cunim!♥:)
    Imádom.imádom.imádom!!!!
    nagyon várom a folytatást!! Hajráá,baby!:D:)

    Brit:)

    VálaszTörlés
  6. Szija Csajszim <3
    Ez eszméletlen jó :D Igaz még egy kicsit szokni kell ezt az új stílust, de nem lesz nehéz, hisz már is imádom. Még egyetlen olyan sztorit sem olvastam, amiben nagy szerepet kapott volna Bernie papa de végre itt van egy, amiben lesz szerepe az öregnek is. Kendra egy elkényeztetett kis csaj, de majd a való élet talán megtanítja arra, hogy mi is a jó.
    Imádom és várom a folytit. :D

    u.i: Ez a Rihanna szám az egyik kedvencem (L)(L)(L)(L)(L)

    Puszííí

    VálaszTörlés
  7. Spicy*.* ... Ja, hogy ez is te vagy:D:D na az új nevet is szoknom kell. Igen, Paris Hiltonra gondoltam, jól kitaláltad :D
    Várom a viselkedésének okait :P na meg azt is, hogy Sebi hogy kerül a sztoriba :))
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Sziaa!! :D
    Egyszerűen rohadt jó!!!!! :DDD Már most imádom!! ^^ És hát nekem erről az ugrik be hogy ennek a csajnak ki van törölve elég rendesen a segge ( már bocs kifejezésért) Azt hiszi magáról ha gazdag és híres a papája akkor már mindent megcsinálhat, hát pedig nem! :DD "Kicsit" elvan kényésztetve xD na de nem baj remélem a történet során megfog változni pozitív irányba :) de ha nem az se baj :DD Kíváncsi vagyok arra hogy Sebi majd hogy jön a képbe, de gondolom futamon fognak össze találkozni :)Jaj és még arra hogy a csaj mennyire ismeri a f1 világát?! :) Siess a következő résszel, már nagyon várom ^^
    Puszií
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  9. wáááóóó :D nem gondoltam volna hogy tudsz ilyen stílust :D már nem sértésként mondom... ez rohadtul jóó :D nagyon bejövős a stlyus, az ötlet minden :D király, folytasd :D:D
    puszii

    VálaszTörlés
  10. Elsőre nagyon tetszik.Imádom na ! :P A Rihanna dalért külön plussz pont , nagy kedvencem. Minél hamarabb folytatást !
    Puszii,

    Grace

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Most elolvastam a végleges verziót, és hát huhh... tetszik! (Big Lájk!:) Én vagyok a megmondhatója, hogy benned van ez is, néha előjön, de egyébként mélyen el van rejtve, vagy legalábbis nem ennyire látható... :)))
    Na de a történet: kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki belőle, Mr Rainelf vajon hogyan kerül a képbe, és most ha könyörgök se meséld el a folytatást!!
    Puszi: Ariel =))

    VálaszTörlés
  12. Szia.
    Csodás!
    Kíváncsi vagyok h. Seb mikor és h. toppan be a képbe.:D
    Kendre nagyon szimpinek tűnik.:)
    Remélem hamar lesz következő.
    Csók.Zsófi.
    ℒℴνℯ.♥

    VálaszTörlés
  13. cijjaaa hát iggeeen jó lett rem hamar jön a folytii puszii
    R&A

    VálaszTörlés